tiistai 28. tammikuuta 2014

Keittiöpyyhkeitä

Minulla kun on paha fiksaatio keittiöpyyhkeisiin, niin olin taas aivan pakahduksissani kun löysin Granitista kaksi ihastuttavaa mustavalkoista yksilöä.

Oi että, voisin hankkia keittiöpyyhkeitä vaikka millaiset määrät! Mikähän ihmistä vaivaa että näin vinksahtaa...? :D




Olen tässä tammikuun mittaan puuhannut muuttoani Turkuun ja tuli mieleen, etten tuonne Granitiinkaan enää kohta tuosta vain pääse, vaan täytyy erikseen sitten Helsinkiin lähteä... Tuntuupa oudolta muuttaa uuteen kaupunkiin kun koko ikäni olen Helsingissä asunut. Jännittää! :)

8 kommenttia:

  1. Oioi, ihana toi siksak! Pakko saada kans. Ehkä seuraavalla Hesan reissulla käväistävä granitissa. Tsemppiä muuttoon, vaihtelu virkistää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on ihana ja toi toinen näyttää jotenki ruutupaperilta - ihastuin molempiin täysin! ja kiitos, virkistävän jännää tää onkin. :)

      Poista
  2. Mulla esiintyy myös paikoitellen tuollaista vinksahdusta keittiöpyyhkeisiin... Juontaa varman juurensa sinne meidän keittiörempan jälkeisiin aikoihin, kun ei oikeasti ollut juuri mitään uuteen värimaailmaan sopivaa. Sittemmin on sit tullut hankittua ja saatua niitä värimaailmaan sopivia keittiöpyyhkeitä iso liuta ja silti mä vaan haluisin lisää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hauskaa kun muillakin on näitä fiksaatioita! :) en tiedä mistä omani juontaa mutta mä vaan oon ihan hurmiossa aina kun näen kauniita keittiöliinoja ja kun ne yleensä on kohtuuhintaisia niin en vain voi jättää ostamatta... ja niinpä niitä onkin nyt jo aikamoinen kokoelma. ja lisää tulee varmasti. :)

      Poista
  3. moi! kävinpä tuolla Granitissa ihka ekan kerran elämässäni ja tuli niin tämä blogi mieleen siellä pyöriessäni :D ihan oli siun tyylinen liike!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih! kiitos elina, ihana viesti! <3 se on kyllä yks ihan mun lempparikaupoista ja tuntuukin lähes kodilta! :D vielä kun olis varaa sieltä kaikki kotiin hankkia... :)

      Poista
  4. Ooo, pakko katsastaa josko pyyhkeitä vielä löytyisi :) Keittiöpyyhkeitä tarvitsee aina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon niinku niin samaa mieltä sun kanssa - keittiöpyyhkeitä vaan ei voi olla liikaa! :)

      Poista

Ilahdun kovasti kommenteista ja terveisistä! :)