tiistai 22. huhtikuuta 2014

Cilla's - pistäytymisen arvoinen pikkupuoti!

Cilla's tuli minulle alunperin tutuksi verkkokauppana, jossa tykkäsin seikkailla vaikka kuinka pitkään kerrallaan. Verkkokaupan sivut miellyttävät silmääni kovasti ja tuotteethan ovat aivan ihastuttavia.

Olin todella riemuissani, kun sain tietää, että Cilla's avaa liikkeen Lintsin lähistöllä kevään korvalla. Tokihan olin tuolloin jo itse juuri muuttamassa Helsingistä pois, mutta silti päätin, että tuossa putiikissa minun on ehdottomasti vierailtava kunhan Helsingissä taas käyn!

Muutama viikko sitten tein visiitin Helsinkiin ja lähdimmekin heti äitini kanssa pienelle shoppailureissulle - ensimmäisenä etappina Cillas's. :)



Vierailu olikin todella mukava, liike on pieni ja todella herttainen - täynnä niitä ihania tuotteita, joita verkkokaupassakin olin ihastellut. Tunnelma oli lämmin ja hyväntuulinen, josta käy kiittäminen puotipuksua itseään - aivan ihastuttava persooona!

Minun ostoskassiini lähti mukaan lakritsin makuinen Marvis-hammastahna ja koska olin jo aiemmin hankkinut herkullisen mustikan tuoksuisen musta5101-käsitiskiaineen, niin nyt ostin sille kaveriksi musta5101-tiskiharjan.



Kannattaa käydä visiitillä jos vain mahdollisuus on, suosittelen. :) Itse menen toistekin, viimeistään kesällä - nähdään silloin!

4 kommenttia:

  1. Ai vitsi tuo myymälä houkuttelee mua! Pakko yrittää joku päivä käydä piipahtamassa, on vielä niin sanotusti lapsuudenaikaisessa ympäristössäni. :) Marvisin lakuhammastahna kyllä mieluusti kotiuttaisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no niin, sitten ei muuta kuin retki lapsuuden maisemiin! :) ja kokeilehan tosiaan lakuhammastahnaa, se on metka tuttavuus! :D

      Poista
  2. Kiitos Neela käynnistästi ja kauniista sanoistasi. <3 Nähdään pian taas, tervetuloa!

    VastaaPoista

Ilahdun kovasti kommenteista ja terveisistä! :)