tiistai 19. maaliskuuta 2013

Timanttinen lamppu


Viimein saapui hartaasti odotettu paketti: Eric Thernerin Diamond Lights! Olin koittanut metsästää lamppua netistä pitkään, kuten jo keittiön valaisimesta kirjoittaessani kerroinkin ja nyt viimein on tuo kaunistus kotonani. Tilasin lampun suoraan valmistajalta Tanskasta ja vaikka toimitus kesti melkein kolme viikkoa, niin olen kyllä erittäin tyytyväinen kauppoihin kokonaisuudessaan. Lamppu tuli toimituskuluineen maksamaan pari senttiä vajaat 35 € ja se toimitettiin UPSilla kotiin saakka.











Sain tuossa taannoin tietää, että Diamond Lights -lamppuja voi nyt tilata myös Finnish Design Shopista, mutta vaikka toimitus sitä kautta olisi varmasti ollut nopeampi, niin heillä toimitusmaksu on 6,50 €, joten eipä minua sitten jäänyt harmittamaan että olin jo ennättänyt Tanskaan tilaukseni lähettää.


Vielä ei ole lamppu paikoillaan, toistaiseksi ihailen sitä ihan irrallaan vaan. Hih! Ja ah niin kaunis rasiakin on tällä lampulla...

2 kommenttia:

  1. Heippa! Olen jo jonkin aikaa miettinyt kyseisiä lamppuja toisen valaisimen sisälle... Mieltäni askarruttaa sellainen asia, että onko kyseessä vain lamppu, vai onko halogeeni lampun sisällä vaihdettavissa....?

    -M-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. moikka! tuo on kokonaisuudessaan yksi osa, eli itsessään se polttimo, halogeeni ei siis mielestäni ole vaihdettavissa - harmillista kyllä. :(

      Poista

Ilahdun kovasti kommenteista ja terveisistä! :)